viernes, 15 de febrero de 2013

EZKURRA IBAIA

Fitxategi:Santesteban.JPGEzkurra Nafarroako Malerreka eskualdean dagoen ibaia da. Iturburua Ezkurra udalerriko lurretan du, hain zuzen ere, Ezkurra mendatean. Ondoren Eratsun eta Saldiasko lurrak zeharkatzen ditu eta aurrerago Lotzabian (Beintza-Labaien) Zubieta, Ituren, Elgorriaga eta Doneztebetik pasatzen da. Azken udalerri honetan Ezpelurarekin elkartzen da eta 300 metro aurrerago Baztan eskualdetik datorren Bidasoarekin. Ezkurra ibaira bost erreka isurtzen dira ezkerraldetik, eta lau eskuinaldetik.

KOKAPENA:  Malerreka, Nafarroa

ITURBURUA: Ezkurra mendatea, Ezkurra udalerriko lurretan

IBAI AHOA: Donezteben Bidasoa ibaiarekin elkartzen da




3 comentarios:

  1. Kaixo! Ane Miren Canales naiz,
    Blog hau ondo dago, parte batzuk ez dago hain ondo. Adibidez, letraren tamainak ez dira berdinak baina hori despiste bat izango da. Bestetik nahiko ondo dago, informazioa eta argazkiak guztatu zait.
    Lan ona, zorionak!

    ResponderEliminar
  2. Kaixo, Javier Gonzalez naiz.
    Blog hau oso ondo dago, nire ustez oso baliogarria izango zait geografiako azterketetarako. Baina sarrera batzuetan letren tamaina eta "fuente"-a ez da berdina. Bestalde, fijatu naiz ibai asko ipini dituzuela Bizkaian, baina, Gipuzkuan, Nafarroan eta Araban oso gutxi (Araban, alegia, ez duzue ipini batere ez). Ideia bat daukat zuentzako: oso ondo geratuko litzaizueke Lapurdiko, Zuberoako eta Nafarroa behereako ibaiak ipiniko bazenituzte.
    Orokorrean oso lan ona da! Segi honela.

    ResponderEliminar
  3. Kaixo! Adrián Seisdedos naiz.
    Bloga oso ondo dago, fondoa asko gustatu zait, oso polita da. Aukeratu duzun gaia ez da errasa baina oso ondo egin duzue.
    Zorionaak nire paetez!

    ResponderEliminar