viernes, 15 de febrero de 2013

ERROBI IBAIA

Errobi Ipar Euskal Herriko ibaia da. Bere frantsesezko izena Nive da, gaskoierazkoa Niva.

IBAIADARRAK

Sakontzeko, irakurri: Errobiren ibaiadarren zerrenda

  • Ezterengibeleko erreka
  • Urepeleko Errobi, Baigorritik datorrena
  • Laka, Ortzaizetik
  • Baztan, Bidarraitik
  • Latsa, Ezpeletatik
KOKAPENA: Nafarroa Beherea eta Lapurdi

LUZERA: 78km

ARROA: 1030 km²

EMARIA: 34 m³/s

ITURBURUA: Beherobia, Laurhibar, Arnegi

IBAI AHOA: Aturri > Ozeano Atlantikoa





11 comentarios:

  1. Kaixo, Eider González naiz.

    Ibaiei buruz beste Blogean esan dudan bezala, ibaiak ez dira nire gai gustokoena baina zuei esker, Euskal Herriko ibaiei buruz zeozer gehiago ikasi dut.

    Argazkiak oso ondo aukeratu dituzte, eta informazioa ondo zehaztu duzue.

    Beharbada sarrera batzuetan, konkretuki, "Ezkurra ibaia"ren sarreran, testua txikiegia jarri duzue.

    Sarrera asko idatzi dituzue eta oso ondo antolatu duzue.

    Lan bikaina, zorionak!

    ResponderEliminar
  2. Arratsalde on, Andrea naiz!
    Blog hau bereziki gustatu zait bi arrazoiengatik: alde batetik, gaia gustatzen zaidalako, hau da, gure herrialdea ezagautzea eta informazioa jasotzea interesgarria iruditzen zait, izan ere askotan beste herrialdeen informazio asko daukagu eta ez dugu gure lurraldea ondo ezagutzen.
    Beste aldetik, blog-a erakargarria da, argazkiengatik, koloreengatik, presentazioagatik... Beraz sartzen bazara harrapatzen zaitu.

    ResponderEliminar
  3. Nahigabe blog hau bestearekin konparatzen dut baina ez dakit zen den hoberena.
    Blog hau oso ondo antolatuta dago kolore erakargarriekin eta hitzen tamaina, forma eta kolore bikain eta ulerterrazarekin.
    Normalean ez gara konturatzen baina nahiz eta bloga oso ondo egon, irakurtzea ez bada izaten erreza nahi gabe interesa galtzen dugu eta ez dugu gehiago irakurtzen baina talde honek ez du izan problama hau, ez horixe!
    Arratsalde honetan asko ikasi dut ibaiei buruz eta blog honen gauza positibo bat nabarmendu nahiko nuke; Egia esanda, bestea baino informazio hobe du.
    Hobeto irakurtzen da eta hitzen esanahia ulertzea oso erreza izan da bestean, ordea, hitz batzuk pizka bat zailak eta ulertzeko zailak iruditu zaikit.
    Lan bikaina, bene-benetan Zorionak!

    ResponderEliminar
  4. Kaixo Ane Aguirre naiz!
    Blog honen konposaketa asko gustatu zait, zeren eta sarreren atzealdea beltza jarri duzue eta bestea berriz ibai baten argazkia da, eta begi bistan dago ibaia hemengoa dela, harri ugari daudelako! Beste blogetan esan dudan bezala, arlo honetan ez nago interesaturik.
    Lehen esan dudanez, gaur egungo ia blog gehienak musika edo modari buruzkoak dira, eta zuek egin duzuen ahalegina blog hau egiteko eskertzekoa da. Beste blogekin konparatuz esan dezaket blog hau nire gustukoa izan dela, beste blogak homogeneoak direlako eta zuek erabilitako argazkiak nahiko biziak dira eta. adibidez: Eskuin aldean dauden argazkiak ibaien edertasuna erakusten dute, eta nire aburuz hori oso interesgarria da.
    Esan behar dut, zebait sarreretan testu gutxi edo testuaren tamaina guztiz murriztu duzuela. Sarrerak murriztea oso ondo dago, baina batzuetan informazio gutxi jartzea ez da komenigarria, zeren eta nik ez nagoenez gai honetan interesaturik ez naiz asko enteratu. Baina orokorrean oso lan ona egin duzue eta zuen lanari esker arlo honetan pixka bat gehigo dakit. Primerakoa, benetan!

    ResponderEliminar
  5. Kaixo, Eztizen Leicea naiz
    Blog hau asko gustatu zait, gaia agian ez zait nire arreta erakartzen baina datu zehatzak eta interesgarriak ematen dituzue eta hori nire ustez eskertzekoa da.
    Oso lan ona da, Zorionak!

    ResponderEliminar
  6. Kaixo, Ane López naiz.
    Oso polita iruditu zait asteko blog honen lehengo inpresioa. Deigarria iruditu zait, sarreretako koloreaa beltza dela eta gero atzealdeko argazkia aldiz, ibai batekoa dela, eta hori txukuntasun sentsazioa sortu dit. Arlo honetatik ez dakit gehiegi, zeren eta ez zait gustatzen ibaik eta horretakorik, baina piska bat jakitea ez dago txarto.
    Jarraitzeko, ipinitako argazkiak bikainak iruditu zaizkit eta ipinitako informazio, bat egiten dute. Oso ondo dagoela iruditu zait benetan, eta lehiaketan parte hartzeko ere oso ona da. Agian ipinitako informazioa baino gehiago ipini al duzue, edo sarrera baikotzean gehiako sakondu, ze ondo dago batzuetan informazioa murriztea baian ez gehiegi, ze gero sarrera pobrea geratzen da. Baina oso polita eta txukuna dagoela iruditu zait. Zorionak!

    ResponderEliminar
  7. Kaixo, Eder naiz!!
    Blog hau asko gustatu zait, horain arte ikusitako besteekin konparatuta informazioa zehatzagoa, ulergarria eta motzagoa delako, eta hori eskertzekoa da. Oso ondo iruditu zait testuak laburtzea eta inportanteena ipintzea, guk, irakurleak, hobeto irakurtzen dugulako testu txiki bat handi bat baino. Horrekin egileak jokatu behar dute blog bat sortzean ez izateko oso aspergarria. Bestea oso ondo dago ere: argazkiak politak eta deigarriak, testuen fondoa beltza eta hitzak zuriak ondo ikusteko...
    Segui horrela!!!

    ResponderEliminar
  8. Kaixooo , Gotzon naiz !!

    Blog hau asko gustatu zait , oso ondo antolatuta dago eta testuak oso ondo bereizten dira. Hasiera oso polita da lehenengoz beltza da eta gero ibai bat agertzen da.

    Gehien guztatu zaidana lehengo partea da oso polita da. Argazki oso politat daude eta testuetan ipintzen duena ulertzen da.

    Lan ona egin duzue

    Gotzon

    ResponderEliminar
  9. Kaixo Ekaitz naiz!!!
    Ibaiei buruz dagoen beste blogarekin konparatuz informazio gutxiago ipini dute eta pixka bat kolgatuta geratzen da, gutxiago ipintzea ez da komenigarria. Itxura sinplea iruditzen zait bestea bezala, eta niri gustatzen zait gehiago apaingarri gehigorekin. Argazkiak onak direla iruditzen zait non dauden erakusten digutelako.
    Zorionak!!!

    ResponderEliminar
  10. Kaixo lagunok ,

    Blog honi eta egin dutenei esker , lehen ez nekizkien Euskal Herriko ibaiak ikasi ditut , eta hori eskertzekoa da , zeren eta edozertarako erabilgarria izan daitake , hain zuzen ere .

    Bertan ageri diren argazki gehienak , izugarri politak dira , eta egia esaterako , nire gustokoak izan dira .

    Planteamenduari dagokionez , bloga , ez da oso deigarria , baina edukia eta argazkiak oso onak dira . Asko gustatu egin zait lan hau .

    Alvaro

    ResponderEliminar
  11. Kaixo , Javier Aretxabala naiz !

    Blog hau oso ona iruditu zait , informazio asko emateaz gain , eskaintzen diguten argazkiak oso onak dira.

    Blog honi esker , lehen ezagutzen ez nituen ibaia asko ezagutu ditut eta gainera nolakoak diren ere.

    ResponderEliminar